Nebunia încălțămintei de la Lidl cucerește România și Europa! De la 13 euro, prețul a sărit la sute sau chiar mii de euro

 Nebunia încălțămintei de la Lidl cucerește România și Europa! De la 13 euro, prețul a sărit la sute sau chiar mii de euro

Gigantul Lidl a dat o adevărată lovitură cu încățămintea low-cost! De la 13 euro, adidașii de la Lidl au ajuns să coste pe eBay și sute sau chiar mii de euro.

Luni s-a lansat în Italia și în alte țări din Europa linia de încălțăminte la 12,99 euro, soșete la 2,99 euro, tricouri la 4,99 euro și șlapi la 4,99, toate cu logo-ul Lidl, scrie alephnews.ro.

Febra ediției limitate s-a simțit din plin în Roma. Persoane care de obicei aleargă după creații Abloh sau Kenye West au ajuns să dea năvală în magazinile Lidl după încălțările în albastru, galben și roșu.

Și România, cuprinsă de nebunia Lidl

Rafturile s-au golit repede iar produsele au ajuns pe site-uri de e-commerce unde se vând și cu 200 de euro, scrie La Repubblica.

Fenomenul i-a amuzat pe italieni care au creat meme-uri când au văzut supraprețurile, s-au pozat cu rafturile goale în magazine sau alături de produse, postând mesaje ironice: ”Am sneakerși de la Lidl, sunt bogat.”

Produsele au ajuns și în magazinele din țara noastră, prețul lor fiind de 50 de lei.

Ei bine, adidașii de 50 de lei din Lidl se vând, pe Olx, chiar și cu 200 de lei.

Produsele au ajuns recent și în lanțurile din România, deși în magazine sunt vândute cu 50 de lei, pe olx pantofii costă și 200 de lei.

Cum a început fenomenul

În urmă cu câteva săptămâni, pe eBay sneakerșii, pe care unii i-au numit un real kitsch, au ajuns să fie vânduți și cu 6700 de dolari. Totul a plecat de la o campanie care s-a dovedit a fi genială.

În septembrie, Lidl a decis să facă un concurs pentru ediția limitată de pantofi sport. Utilizatorii erau rugați să stea într-un loc din magazine și să facă o poză folosind aplicația lanțului de supermarketuri. Aceasta genera o poză cu încălțările suprapuse peste picioarele cumpărătorului.

Dacă fotografia era urcată pe Instagram cu haștagul #LIDLsneakers, utilizatorul intra într-un concurs pentru a câștiga una dintre cele doar 400 de perechi de pantofi create în ediție limitată. De atunci au devenit virali, iar raritatea produselor a făcut ca o pereche să fie scoasă la vânzare pe eBay pentru 6700 de dolari.

Lidl a realizat că numărul limitat de produse este un tool de marketing foarte bun, a decis să pună benzină pe foc și a lansat în câteva locații selecte din Europa un număr mic de papuci.

În unele magazine din Finlanda pantofii au fost soldout în cateva secunde. Aici, pe un site de licitație, Tori, o pereche de papuci a ajuns la 6000 de euro. În Marea Britanie, papucii au fost revânduți și cu 220 de lire sterline.

Vezi și

EXCLUSIV Traian Berbeceanu, prefectul Capitalei, despre ultimul scenariu apărut în spațiul public: ‘Nu au existat discuții în acest sens!’

Vești importante pentru pensionari! Ce ar putea primi din partea statului

Atenție, pensionari! Casa Națională de Pensii Publice: ‘Sumele vor fi restituite în luna decembrie’

Pe acceași temă

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *